Sleepy

Skrivet den i Family and friends
Min dag har rusat iväg trots så många timmar i bil. När jag väl kom hem så gjorde jag en rensning i garderoben. Ut med det gamla och in med det nya ungefär. Men det var mycket grejer och det tog en jädrans tid. När jag väl var klar så kom Simon lite så har jag varit med honom nu ikväll. Mys! Jag ska nu snart sova men det sköna är att vi har studiedag i morgon:)) så jag ska sova riktigt länge och sen ska jag nog ta och jobba lite med. Puss på er!



Postat av: Karolina

Kam du inte ha en bloppis om det är något vettigt kvar?

Svar: Tyvärr var det inte mycket kul jag tog bort ur garderoben så jag skänkte det istället. Ska tänka på det nästa gång jag rensar :)
Molly

2014-03-10 @ 06:38:53
Postat av: Karolina

Kam du inte ha en bloppis om det är något vettigt kvar?

2014-03-10 @ 06:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0