Min dag igår

Skrivet den i Family and friends
Jag startade självklart veckan med att gå till skolan som nästan vilken ungdom som helst. Och det känns alltid ganska tungt men när man väl kommer dit och träffar alla tycker jag inte att det är några större problem. Min dag gick väldigt fort förrutom den sista timman, usch den är hemsk! Jag och Smilla gick sen en snabbis till henne för att hämta hennes träningskläder och gick sen till gymmet. Där körde vi på i någon timma och sen gick jag hemåt för att träffa min Simon. Han hade massa roligt att berätta från hans tripp till Stockholm och jag om min så vi babblade på där på eftermiddagen. När kvällen närmade sig gjorde jag och Fannie kyckling sallad och myste tillsammans. Bra start på en bra vecka :)
 
pusspuss
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0