I need your help!

Skrivet den i Vardag
Nu vill jag att ni kommenterar vad ni tycker om portalbyte. Jag har länge funderat på att byta till Devote, tycker det verkar vara en bra portal med mycket möjligheter men jag har nu beslutsångest på om jag ska göra det eller inte. Snälla Kommentera vad ni tycker!
 
 

Postat av: Anonym

Tycker nog att du borde byta till nattstad istället
-"lätt" att komma till topplistan
-designen är lätt att göra
-finns mycket möjligheter tillexempel tjäna pengar
Kram :)

Svar: Vad svårt det blev nu, tack i alla fall för att du skrev vad du tycker :)
Molly

2014-03-15 @ 19:21:26
Postat av: Johanna

devote låter som en super bra ide!! :)

Svar: Tack för att du skrev vad du tyckte :)
Molly

2014-03-16 @ 08:44:14
Postat av: Clara

Jag tycker att du ska byta till nattstad, din blogg är jobbig när du har blogg .se och man följer dig på bloglovin. Det var samma Sak men Hanna shönberg. Hon bytte sen till nattstad och nu har hon fått fler läsare, fick åka på nattstads event. Så satsa på NATTSTAD :)

Svar: Okej, tack för att du säger vad du tycker, vi får se hur det blir :)
Molly

2014-03-16 @ 10:17:06
Postat av: Sanna

Välj nattstad! :)

Svar: Vi får se hur det blir, tack för din åsikt :)
Molly

2014-03-16 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0