From yesterday

Skrivet den i Resor
Jag tar ett inlägg idag med alla bilder från igår och så ett i morgon med alla bilder från dag 2. 
 
Mobil bilder är det som gäller och så är det när man är i storstad. VI tog bilen upp vid 10 i går och körde upp mot huvudstaden. Vi stannade självklart och åt på vägen upp, mat är viktigt! haha, när vi kom upp checkade vi in och sen direkt ut på stan för att hinna lite shopping. Och vi var ju inte ensamma, jisses va mycket folk det var, sånt man får räkna med men det här var ändå mer än jag trodde. Så kan det va, vi tog i alla fall och unnade oss en frozen yoghurt inne på Gallerian och sen var det köande till Hollister. När vi väl var inne där hade jag inget flyt. Skulle prova jeans och det var inte mycket som stämde, tog med mig fel sorts jeans och i fel storlek ungefär tre gånger och det gjorde att det tog mer än en timma där inne för min del.. Drygt men jag kom ut med ett par jeans i alla fall som var perfekta så jag är nöjd. Vi tog en snabb macka i taxin tillbaka till hotellet och började göra oss i ordning för kvällen.
Och det man kan säga om konserten är typ AWSOME! Det var helt galet bra och det var ös hela tiden. När det hade gått två timmar var man helt chockad för allting gick så fort. Det var verkligen bästa kvällen i mitt liv. Trots att vi hade sittplats satt vi självklart inte en enda gång. Vi var i gång hela spelningen och stämningen var sjukt bra. Så en riktigt lyckad konsert med kungen, AVICII!
Det blev sen inte så mycket mer för våran del förutom taxi letande och mys på hotellet.
First day!
Bildkvaliteten är dålig och det går verkligen inte få fram på bild hur häftigt det var igår men ni får i alla fall se lite.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0