Två nya favoriter

Skrivet den i Inköp
Lite skoinköp skedde igår för min del. Skor kan man aldrig få för mycket av och dessa två par kommer bli perfekt nu till sommaren.
 
De första är ett par sneakers med klack från Marc Jacobs. Jag köpte dom på Linn Eklunds bloppis för har länge tittat på liknande och när jag såg dem där var lyckan stor. En bingo liksom! Sjukt sköna att gå i och jag har inga liknande innan vilket gör det ännu mer roligt och passande.
 
 
 
Sen har också mina älsklings skor kommit. Mina egen designade Nike Air Max. Det tog lite tid men nu är dom mina, tycker de blev riktigt bra verkligen. Den kombon med färger är verkligen min stil och dessa kommer klä mig bra under våren och sommaren. Så jag är fett nöjd nu och behöver inte köpa nya skor på ett tag tror jag nog.. hehe!
 

 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0