Några timmar i Borås

Skrivet den i Family and friends
Har nu kommit hem från Borås och värmer mig eftersom att det har varit riktigt kallt idag. Men jag har ändå haft en riktigt bra dag, jag och Ida satt flera timmar på Viskan och prata om allt möjligt+fika med så klart! Sen gick vi en sväng på stan och sist men inte minst va vi på teknis för att kolla lite öppet hus. Vi blev båda två mer osäkra på vad vi ska gå nu vilket är lite jobbigt men det löser sig i slutändan. En riktigt rolig dag var det med min goding!




Postat av: Julia

Ska du på öppet hus på Bäckäng? Rekommenderar verkligen att gå på så många öppet hus du kan, även på skolor man knappt kan tänka sig! Det gör att man känner sig säkrare sen att det man väljer verkligen blev det bästa :)

Svar: Tyvärr ska jag inte det, var där när vi var där med skolan och kände redan då att det inte var något för mig. Annars tror jag att det är en jättebra skola men för mig var det aldrig ett alternativ. Men öppet hus är alltid kul så bara för att kolla hade man kunnat göra det :)
Molly

2014-01-15 @ 21:59:50
URL: http://kattpussar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0