Från början till slut

Skrivet den i Sweet Things
Nu kommer inlägget som jag har längtat efter att få lägga ut. Här är bilder från före, under tiden och efter med min tandställning. Det känns riktigt bra nu som sagt och jag är riktigt glad över att jag valde att ta räls. Bästa valet på länge, haha!
 
Före...
Precis när jag satte in den...
Från i höstas...
Nu...
 
 
Så nöjd ska ni veta, går runt och leeer :)))

Postat av: Anonym

Molly, Du är så SJUKT vacker när du ler med dina tänder, även innan när du hade räls och glugg och allt va det var, haha!
Du verkar vara en så jäkla go tjej, men keep the smile up and love yourself! :)

Svar: Jag kan lova dig att jag ska fortsätta le :) stort tack vad jag blir glad när jag får läsa sånt här! Much love:)
Molly

2014-01-05 @ 01:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0