Skolans höjdpunkter

Skrivet den i Vardag
Vår dag blev inte riktigt som vi tänkt oss idag. Vi kom till skolan som vanligt 10 i åtta och då säger de att vi har inställt det var lite drygt för vi har en timma hål efter första lektionen så det blev ledigt en hel del. Det klagar man inte på men hade man vetat om det hade vi sovit. Men jag, Elin, Ida och Smilla tog oss en sväng hem till Smilla och hängde där. Oerhört bra morgon! Sen var det skolan och det bästa var helt klart semlan som alla fick idag. Jag vet inte varför skolan bjöd på det men jag blev glad i alla fall. Det blev min lunch, haha! 
Vår dag avslutades sen med simning på idrotten. Det var klädsim som gällde och fy tusan va jobbigt. 24 längder med kläder, usscha! Bra träning i alla fall. 







Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0