En helt vanlig söndag

Skrivet den i Family and friends
En softar söndag kan man lugnt säga att jag har haft. Jag och Simon tog oss en rejäl sovmorgon vi tyckte att vi var värda det. Sen blev det fika nere hos Kina och Johan. Olivia busade runt som vanligt och var på riktigt glatt humör. Vi skulle sen åka och hälsa på morfar en stund tänkte vi men han låg och sov så det blev ingenting med det. Jag och smilla tog oss därför ner till gymmet och körde ett pass där istället. Det var skönt att i alla fall köra lite träning idag.




Postat av: moa

Tränar du med eller utan smink? :)

Svar: För det mesta tränar jag efter skolan och då har jag smink på sen innan liksom :) men jag sminkar mig aldrig bara för att gå till gymmet :)
Molly

2014-02-10 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0