What a thursday

Skrivet den i Vardag
Ojojoj, va glad jag är! Har haft en riktigt bra dag idag. Har hunnit med allt jag velat och dagen har gått i ett. Började självklart med skolan men sen hade jag träff med Jennifer från Tingsholm. Så vi i gruppen satt och prata i ungefär en timma och det gjorde att jag slutade direkt efter det för min elevens val blev framflyttad. Tog då mitt pick pack och gick ner till stan tillsammans med Elin Wiberg. Vi tog en lång fika på torgstallet, idag igen! Haha stammis:) vi blev sen upplockade av Stefan runt 4 och då körde jag och han ett pass tennis. Kan man aldrig klaga på. Sen snabbt hem och byta om inför tjejkvällen. Där nere träffa jag alla goa kompisar och pratade med så mycket blandat folk, så himla kul! Älskar när det är tjejkvällar. Nu är jag välförtjänt att sova! God natt my lovley readers





Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0