Släktträff i Skövde

Skrivet den i Family and friends
Att min släkt är underbar är det ingen tvekan om. Vi har alltid riktigt roligt när vi träffas och vi hittar alltid på mycket aktiviteter och sånt. Så denna gången vi skulle fira de tre höst barnen Fannie, Jacob och Oskar så valde vi att träffas i Skövde. Vi hyrde in oss på en typ av camping i stugor och vandrarhem och hade nu en aktivitetshelg där uppe. När alla hade kommit var det först det stora kramkalaset efter det tog vi en snabbfika och sen var det dags för 5-kamp. Det var kusin Ida som hade planerat detta och vi var indelade i olika lag och körde de olika lekarna. Det kom många sköna skratt och många lag hade en gren de verkligen var urkassa på. Men eftersom att allt bara är på skoj så gör det ju inget, då skrattar man åt varandra och bara kör. Efter lekarna var det dags att äta och sen åka till Skövdes badhus. Det var andledningen till att vi hamna just i Skövde. Där var vi hela eftermiddagen och jag måste säga att man kände sig som ett litet barn på nytt. Vi sprang runt och löjla oss och åkte alla rutschkaner om och om igen. Går inte att låta bli! När vi sen kom tillbaka till campingen hade vi hyrt konferrans rummet och dukade långbord. Vi åt, pratade, spela musik, paketutdelning till födelsedagsbarnen, musikquiz och sällskapsspel. En kväll som inte blev så sen men alldels perfekt ändå. 
 
Morgonen startade med en god frukost och sen drog några ut och cyklade, några var ute och sprang och några var ute och gick. Jag valde att ta en PW för det kändes lagom jobbigt, haha! När alla var tillbaka tog vi en fika tillsammans och sen lämnade vi campingen och åkte hemåt. En riktigt rolig helg och jag blir aldrig trött på att umgås med min släkt. Älskar er allihopa! x
 
 

Postat av: gwen

fin blogg

Svar: Tack :)
Molly

2013-09-15 @ 17:50:34
URL: http://gwens.blogg.se
Postat av: Anonym

Love you too!!!

2013-09-18 @ 06:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0