Sepia picture

Skrivet den i Vardag
Hejsan igen! Nu är jag hemma och har krupit ner i sängen. Är helt slut efter denna dagen, men jag har verkligen haft en riktigt bra dag. Var i skolan där vi bland annat fick info om Tingsholm gymnasiet. Det var ambassadörer där och pratade om de olika programen och sånt. Riktigt skoj faktiskt. Bilder från det kommer imorgon.
Sen efter skolan blev jag som sagt bjuden på Tacos och det säger man ju aldrig nej till. Sen var det snabbt hem och byta om inför fys+tennis+fotboll. Så det blev några timmars träning där. Åkte hemifrån vid halv 6 och var hemma runt 9. Så nu kan man säga att mina ben är helt borta. Men det var riktigt roliga pass idag och när man får hålla på med saker man älskar klagar man inte. Det blev en god kvällsmat och lite plugg efter det och nu ska jag snart försöka sova. Där har ni min torsdag. x
 
Ännu en bild från gårdagen
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0