Saftiga kräftor en kväll som denna

Skrivet den i Family and friends
Vilken kväll detta blev! I morses hade vi inte alls någon aning om vilka som skulle komma ikväll utan vi tänkte att vi tar det lite som det kommer. Och gänget som var här var helt lagom. Det var riktigt roligt och även om jag sen satt som själv ungdom så tycker jag att de vuxnas humor är rolig. Vi hade mingel ute och sen tog vi oss in för att hugga in på kräftorna. Det var såå goda och man ville inte sluta äta dom. Så mini kräftskivan som det ändå var blev väldigt lyckad. Efter middagen gick jag ner till kusin Jacob och där hade han lite kompisar så då var jag med dom. Vi spela spel, käka efterrätt och satt och prata. Riktigt bra var det faktiskt! Roligt att träffa dom alla igen för nu ser man dom inte så ofta eftersom att de inte går på skolan längre. Så jag var med dom fram till 12 ungefär sen gick jag hem och har nu krupit ner i sängen för att lyssna på go musik och fixa med lite bilder. x
 
LOVE
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0