My home part 1

Skrivet den i Q/A
Jag tänkte att jag börjar idag lägga ut bilder från vår tredje våning så får ni fler bilder senare i veckan. För just nu har jag så stökigt på mitt rum så det får ni se när det är helt städat, haha! I alla fall så är detta då den våningen som vi byggde på. Så när mamma och pappa käpte huset (1997) fanns inte denna våningen utan den kom till 2008 tror jag det var. Så det är nyaste delen på huset och jag måste säga att det var mycket bättre såhär än att flytta. För många av mina kompisar bor här i närheten och läget där vi bor är riktigt bra för man har hyfsat nära till det mesta. Så här är första delen på mitt hus.
 
Om ni har några funderingar eller mer frågor om mitt hem så är det bara att kommentera :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0