Happy Wednesday

Skrivet den i Family and friends
Halva veckan har gott, så skönt! Hade som sagt sovmorgon idag så jag, Elin och Smilla tog god tid på oss att fixa i ordning oss och äta frukost. Skolan gick först väldigt snabbt och bra men sen där efter lunch blev det lite segt asså. Och när vi kolla på film på So:n höll mina ögon på att somna helt. Som tur var fick vi en "bensträckare" efter filmen så jag kunde pigga upp mig. Sen på idrotten var det dags för den årliga "stjärnvallsslingan". Alla som går eller har gått på stenbock vet vad jag menar. Man ska alltså springa en slinga på 1,5 km så snabbt man kan. Och det är inte det att det är långt men jag hatar verkligen att springa och just när det är på tid med. Men det gick bra och vi slutade direkt efter det så det var rikitgt skönt. Nu är det snart dags för tennisträning för min del men först måste jag fixa lite hemma. x
 
 
Mina fina tjejer!
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0