Rain is in the air

Skrivet den i Outfits
Dagarna varierar väldigt mycket när det gäller vädret. Jag gillar verkligen hösten när det är sol och inte blåser men dagar som denna när det är regnigt och kallt är inte så gött faktiskt. Man får göra det bästa av det ändå. Gick i skolan till 2 och sen hade jag elevens val tennis. Då känns det typ som att man har tränat så kallar inte det lektion på samma sätt. Nu börjar jag hitta tillbaka till slagen igen. Hade en liten neråt träning i tisdags men är back on track igen. Skönt det! Vi körde ett pass jag och Stefan och sen åkte vi som sagt till kontoret och jobbade lite. Bättre att vara där nere och göra nytta än att bara sitta hemma.
 
Tischa-Contemporary Reflections//Jeans-Lager 157//Jacka-A&F//Skor-Blundstone//Smycken-Nialaya och Energy Armor

Postat av: Maja

Vart köper du alla dina byxor?

Svar: Jag skriver ju oftast märke så då kan du söka upp på internet eller något sånt :) Köper mina på lite olika ställen så om det är några speciella byxor, kommentera!
Molly

2013-10-17 @ 19:22:13
Postat av: Julia Ström

såå snygg outfit!! älskar jackan!

Svar: Ååå tack Julia, vad glad jag blir :)
Molly

2013-10-17 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0