My Hair

Skrivet den i Q/A
Fick en fårga angående mitt hår. Om jag har satt i löshår? Och svaret är ju både jag och nej, haha! Det är så att jag har köpt "clips" som det kallas. Det är som spännen nästan med vanligt hår på. Så det gör att jag kan sätta i det när jag känner för det och eneklt göra det själv med. Så då får man sätta i det och sen kan du använda alla sorters tänger på det, locka, platta, våga osv precis som med ett vanligt hår. Jag tycker detta är jättesmidigt för jag vill så gärna att mitt hår ska växa snabbare men det tar tid, så då får detta vara lösningen så länge. Om ni har mer frågor är det bara att fråga på.
 
 
 

Postat av: Ebbaaa

Vart har du köpt clipsen?

2013-10-06 @ 22:45:57
Postat av: Anonym

vart har du köpt löshåret och vad kostar det?

2013-10-07 @ 12:15:01
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dem och hur mycket la du på det?

JÄtte bra blogg!!!! :)

KRAM

2013-10-07 @ 21:41:52
URL: http://fames.se/emmasandra/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0