Mina plans

Skrivet den i Q/A
Okej, en veckas lov vad ska jag göra då tro? Nej men ska jag vara ärlig har jag inte mycket planerat, jag tänker att jag tar det lite som det kommer. Det jag vet att jag ska göra är att vara med mina kära vänner och familj och njuta va en vecka som är fri. Jag kommer nog också jobba lite, bli klar med allt på kontoret. Sen har mamma och pappa tagit ledigt lite i veckan med så det blir kanske en liten tur någonstans. Vi får se helt enkelt vad som händer, jag tror i vilket fall att jag kommer få ett jättebra lov och att det kommer gå så fruktansvärt fort så det gäller att passa på att göra massa grejer när man kan.
 
Om ni har några önskemål på vad ni vill att jag ska blogga om eller något speciellt ni vill att jag ska skriva om så är det bara att kommentera! Passa på nu när det är lov för då har jag förhoppningsvis tid :)
 
Den här tjejen vill jag spendera mycket tid med, syskonkärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0