Kvällens inspo

Skrivet den i Inspiration
För att jag ska kunna känna mig inspirerad är det väldigt viktigt för mig att hitta inspirationen. Jag älskar att sitta och bläddra i modetidningar eller sitta och läsa bloggar, wehartit och instagram. Jag vill hela tiden se saker, mode, utomlandsbilder, kärleksbilder, snygga tjejer, vältränade killar, mat, fitness osv. Haha, för många är detta löjligt men jag tycker det är kul. Det gör att jag kan driva min blogg frammåt men också för att är jag inspirerad mår jag väldigt bra. Det hör ihop på något sätt. Jag kan inte riktigt förklara det men att jag är en sån som påverkas av vad jag ser, snappar upp idéer och är uppmärksam är det ingen tvekan om. Jag söker helt enkelt inspiration!
 
Weheartit


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0