Ingen sovmorgon här inte

Skrivet den i Vardag
Sova har jag inte tid med, haha! Vi kom hem runt 1-halv 2 igår så då sov Smilla och Elin hos mig men vi alla skulle upp och jobba så klockan ställdes på 8 och det var den sömnen vi fick. De gick härifrån till deras jobb och jag och Fannie gick ner till kontoret. Där var idag hela familjen, mamma hjälpte också till idag. Så det var fullrulle där nere, packningar som skulle iväg och smycken som ska levereras. Så kul!! Jag och Fannie tog en lunch på Format, helt klart mysigaste stället i stan. Vi gick sen tillbaka och fortsatte. Fannie gick hem vid tre men jag stannade lite längre för att allt skulle ner till posten och det tyckte jag inte att Johan skulle behöva göra själv. Det tog lite tid men vi blev klara vid halv fem och då åkte jag hem. Helt lagom jobbpass faktiskt!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0