En kväll i världsklass

Skrivet den i Family and friends
Ojojoj, vilken kväll jag hade igår. Mina fina tjejer var här hemma på lite middag. Det var framförallt för att fira Ida B eftersom att hon fyllde år för ett tag sedan. Vi gjorde tre rätters tillsammans och hade en kväll med dans, skratt och en himla massa flum. Så roligt att vi kan ha det såhär kul tillsammans och verkligen skratta i stort sätt en hel kväll. Sen senare kom också lite killkompisar och hängde här med oss så det var riktigt skoj. Vi tog sen en promenad i det kalla vintervädret och sen gick jag och la mig eftersom jag skulle upp tidigt idag.
 
Jag vill bara tacka er mina underbaringar för att ni gjorde min fredagskväll hur grym som helst och jag älskar verkligen er ska ni veta! Ni betyder oerhört mycket för mig.
 
Girls in black it is!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0