En helt vanlig måndag

Skrivet den i Vardag
Som ni ser på rubriken är det en helt vanlig måndag. Extra grå är den däremot, hatar detta gråa tråkiga väder! Så typiskt för hösten och det är nog en av anledningarna till att jag inte är en höstmänniska. I alla fall så har vi ganksa mycket i skolan nu, det känns som att man behöver ta allting på allvar till slutbetygen men jag tror att lärarna bara förstorar upp det lite. Jag tycker att det flyter på bra än så länge. Det värsta med min dag var nog att jag fick sån huvudvärk efter lunch, usscha! Det bästa med dagen har varit att jag ändå har haft riktigt skoj med klassen. Där fick ni lite positivt och lite negativt, haha! Nu ska jag sätta mig och verkligen få in fysiken i huvudet tills i morgon. 
 
Tagen tidigare i höst när solen visade sig :)
 

Postat av: Anonym

Är du och Simon tillsammans?

2013-10-07 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0