En från i Lördags

Skrivet den i Family and friends
Såhär på onsdags eftermiddagen bjussar jag på en bild på mig och Fannies kille Albin. Han är ju riktigt söt måste jag erkänna! Det är roligt för eftersom att han är här ganska ofta så har vi lärt känna varandra med, grymt ju! Han är en riktigt go kille som passar riktigt bra med min syster.
 
 

Postat av: anonym

kan inte du lägga upp fler foton från i lördags?

Svar: Jajamän, kommer i morgon!
Molly

2013-10-09 @ 13:40:40
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på dig och Simon?

Svar: Självklart när jag har någon bra på oss :) haha
Molly

2013-10-09 @ 14:46:55
Postat av: Smilla Rosell

Älskar alla kommentarer :D haha saknar dig Knatte <3

Svar: Åå det gör jag med :D Saknar dig med fnatte, älskar det smeknamnet <3
Molly

2013-10-09 @ 15:26:12
URL: http://smillarosell.blogg.se
Postat av: Smilla Rosell

Älskar alla kommentarer :D haha saknar dig Knatte <3

2013-10-09 @ 15:26:13
URL: http://smillarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0