En förändring

Skrivet den i Mollys tips
En sak som verkligen har förändrats sen några år tillbaka är mina kära små tänder. Jag satte in min tandställning i juni 2012. Mitt problem var att två av mina tänder inte ville komma ner av sig självt utan de behövde operera för att tänderna skulle kunna komma ner och med hjälp av tandställningen skulle då tänderna dras ner. Det låter ganska komplicerat och ska jag vara ärlig har jag inte heller riktigt fattat vad det är dom har gjort. Men självklart gör man som tandläkaren säger. Det som jag inte trodde var att jag skulle bli av med min "lilla" glugg. Haha, när jag börja märka att den skulle försvinna blev jag nästan lite ledsen först, gluggen var min grej liksom. Men nu när jag ser den stora skillnaden är jag så  sjukt glad över att jag faktiskt satte in tandställningen. Nu är det inte lång tid kvar med tandställning men jag kan lätt säga att det var värt det. Jag är så peppad på att se resultatet. 
 
November 2011
 
September 2013
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0