Cozy

Skrivet den i Inspiration
Kläder, väskor, skor, smink, solglasögon, hattar, sjalar osv är sånt som en tjej aldrig kan få för mycket av. Det är att köpa kärlek och tro mig det går! Igår kväll när regnet föll utanför fönstret insåg jag vad min absoluta favorit kommer vara i höst/vinter. Den varma gosiga tröjan. Att liva upp en vanlig vit eller svart tröja snyggt med hjälp av alla andra accessoarer kommer helt klart vara mitt starka kort. Du känner dig då bekväm men också stylelad på ett sätt som blir väldigt komfotabelt som det så fint heter. Gör de vanliga "gamla" tröjorna till dina egna. Kör din style på en helt vanlig tröja så kommer du långt!
 
Här har jag valt att ha lite kallare färger på tröjorna och sen köra mer åt det varma hållet på accessoarerna med brunt och guldigt. Absolut något jag själv skulle bära!

Postat av: Julia

Vart köper du dina kläder? Sjukt snygga:)

2013-10-29 @ 18:19:37
URL: http://www.handbollsmlvaktenkallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0