Brunett till syster

Skrivet den i Family and friends
Måste bara visa en bild på Fannie i hennes nya hårfärg. Tycker hon blev riktigt snygg u det! Det känns självklart lite konstigt i början när man ser det men nu har jag vant mig och tycker det är svinsnyggt. Jag blir lite såhär att jag vill också göra något kul med mitt hår men jag vet inte vad? Har ni några förslag kan ni gärna kommentera.
 
 
 

Postat av: Maja

Kan du lägga ut lite bilder på dig och din kille och skriva lite om er! Det vore jätteroligt!!

Svar: Absolut, när jag har mer bilder!
Molly

2013-10-17 @ 17:46:26
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en bild när du har på dig Hollister mysbyxorna?!?

Svar: Absolut, fixar det när jag har dem på mig.
Molly

2013-10-17 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0