Älskar kommentarer

Skrivet den i Q/A
Jag måste bara säga att jag tycker det är superkul att folk har börjat kommentera mer. Kul att få frågor och jag blir då också mer peppad på att fortsätta blogga. Så fortsätt så och nu skulle jag vilja höra era åsikter. Vad vill ni läsa här på bloggen? Vad önskar ni att jag ska blogga om? Var med och tyck till. Blir ju toppen då ju :) 
 
 

Postat av: Malin

Skulle vara kul att om du skulle Kunna göra lite lyx vs budgets
- visa dit vardagliga smink osv

Svar: Absolut, tack så jättemycket för tipsen :)
Molly

2013-10-10 @ 06:06:45
Postat av: Malin

Skulle vara kul att om du skulle Kunna göra lite lyx vs budgets
- visa dit vardagliga smink osv

2013-10-10 @ 06:06:48
Postat av: Malin

Skulle vara kul att om du skulle Kunna göra lite lyx vs budgets
- visa dit vardagliga smink osv

2013-10-10 @ 06:06:48
Postat av: Malin

Skulle vara kul att om du skulle Kunna göra lite lyx vs budgets
- visa dit vardagliga smink osv

2013-10-10 @ 06:06:50
Postat av: Elin

Skulle vara jätteroligt om du skulle kunna lägga ut typ MASSA med fina bilder på dig och Fannie och Fannies kille, Albin! Skulle vara jätteroligt och så!

Svar: Okej, ska jag ta och göra!
Molly

2013-10-10 @ 22:02:31
Postat av: Sofia

Skulle vara roligt om du kunde lägga ut typsnitt smink videos och typ lite andra roliga intressanta videos!!!

Svar: Jag ska fundera på den!
Molly

2013-10-10 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0