About my work

Skrivet den i Q/A
Fick lite frågor om jobbet innan så tänkte att jag kunde svara på dem direkt.

Vad jobbar du med?
Idag var jag och jobbade hos min pappa. Han äger ett smyckesföretag som heter Moderna Smycken och deras jobb är att sälja smycken till olika butiker runt om i Sverige. Kontoret ligger här i Ulricehamn så det är lätt att åka dit och hjälpa till när det behövs. Han har nu också startat sitt eget märke som jag kommer kunna hjälpa till mycket inom senare i höst/vinter.
Just idag satt jag bara och skrev priser i en pärm, man måste alltid börja någonstans:)


Hur många olika "jobb" har du?
Jag har tre jobb skulle man kunna säga. Jag jobbar ju då som sagt hos pappa och där får jag göra grejer som packa, skriva prislappar men också ibland hjälpa till att sälja. 
Sen jobbar jag hos mamma också. Hon äger en salong här i stan så där är jag städerska men hjälper också till att stå i kassan på helger och marknader och sånt liknande. 
Sista jobbet är ett jobb jag inte har jobbat så mycket med, det är att städa ute på ett kontor som ligger nära där min farfar bor. Jag ska egentligen vara där ofta men det har inte blivit av. Ska dock ta tag i detta nu tänkte jag. 

Har ni mer frågor är det bara att kommentera:)








Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0