Yesterday in a text

Skrivet den i Family and friends
Hello there! Hemskt dålig bloggning igår jag vet men eftermiddagen igår gick i ett. Jag åkte som sagt till kurhotellt vid halv två, där blev vi bjudna på mat och hela laget var samlat. Efter lunchen skulle vi delas upp i två lag och spela internmatch mot varandra. Detta för att ledarna skulle kolla på några spelare som vi kanske ska värva och då var vi med mest för att de skulle kunna kolla på dem. Men det var riktigt skoj att spela och matchen slutade 2-2 så det blev en rättvis match. Efter det så skynda jag mig och byta om för då hade familjen bestämt att vi skulle åka på bio. Även Simon åkte med :) Filmen vi såg var en bra film men jag är ju en liten mes så den var kanske lite väl äcklig för min smak men handlingen var ändå bra. Vi käkade sen på Harry´s och drog sen hem till stan. En perfekt lördagstripp med bra sällskap. Jag hade sen bestämt med Rasmus att vi skulle träffas en sväng eftersom att han idag åker tillbaka till Stockholm... Denna veckan har gått för fort, jag ville att han skulle stanna längre! Men han kommer ha det sjukt bra uppe i Stockholm så jag ska inte oroa mig. Så det var min lördag gott folk. pusss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0