Snart så

Skrivet den i Vardag
Tyngsta dagen denna veckan är nu avklarad. Torsdagar tycker jag brukar vara helt okej men idag var det mycket. Svenska förhör, spanska läxa och musikprov. Alldels för mycket på en dag för min del. Så när elevens val kom var det en riktig brefrielse att ha tennis. Åka upp och köra skiten ur sig passade riktigt bra faktiskt. Precis det jag behövde. När jag nu har varit hemma så är det datorn som har varit min kompis. Behövde en eftermiddag utan plugg och bara ha det gött hemma. Ingen träning ikväll eftersom jag redan har tränat så nu är det myskväll med familjen som gäller. Pappa kommer hem idag med, känns tomt utan honom hemma. Så du är välkommen hem pappa! pusss
 
Helg om några timmar, woopwoop!
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0