Snabb uppdatering

Skrivet den i Vardag
Min dag idag går i ett. Gick i skolan till 2 och åkte direkt ner till gymmet med Rasmus efter det. Där körde vi i ungefär en timma och jag fick sen snabbt duscha för att jag nu ska ner och jobba. Har hunnit med en snabb lunch på Format emellan med så att jag ska orka med hela dagen. För direkt efter jobbet ska jag upp och träna tennis så det är snabba pix här. 




Postat av: Lisa

Jag var och skulle kolla det stället du fixade naglarna. Men det var mycket dyrare då, det stod 400 kronor? och den som jobbade där kunde knappt Svenska... Är det verkligen rätt ställe då? :) Dina blev så snygga så blev jätte sugen på att fixa mina :)

Svar: Svar kommer i morgon :)
Molly

2013-11-05 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0