Så en söndag ska vara

Skrivet den i Vardag
Vilken skön dag det har varit idag. Jag har gjort precis det man ska göra, ta det lugnt, äta god mat och träna. Vaknade upp hos Smilla mitt emellan mina favoriter. Vi käka frukost och hade en mysorgon tillsammans. Mycket deeptalks och skratt. Jag gick sen hem och hade lunch med alla de gamla i släkten. God mat och riktigt gott umgänge. Jag tog mig sen en power napp (ofrivilligt) och vaknade sen en kvart innan fotbollsträningen så det blev lite snabba pix där. Upp och träna ett riktigt bra pass och sen snabbt hem för att göra mig i ordning och åka till Rasmus som äntligen har kommit hem. Den lyckan är obeskrivlig! Var hos honom fram till nu och ska nu ta och ladda inför skolan i morgon. Perfekt avslutning på lovet.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0