Min onsdags eftermiddag

Skrivet den i Family and friends
Som jag ville blev det en riktig mys eftermiddag. Jag och Smilla gick hem hit efter skolan och var sjukt sugna på kladdkaka och bestämde oss för att baka det. Vi gjorde det snabbt och hade ett riktigt bra teamwork. För vi hade lite tidspress eftersom att Smilla skulle ner och jobba så då gäller det att vara effektiva. Vi gjorde den och sen kom Moa x2 och Fannie från Netto och då började vi göra lite mat med. Så vi gjorde maten tillsammans och åt allihopa. Hade en riktigt bra stund där med alla tjejerna. Smilla fick sen halv springa ner till jobbet och jag gick ner på mitt rum och tände ljus och lyssna på musik. Precis det jag kände för. Fick sen däremot skynda mig upp lite för fotbollsträningen började vid halv sju. Och den gick riktigt bra med så då var det värt att åka upp och träna. En dag som också har gått väldigt fort.
 
Ett litet collage visar eftermiddagen
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0