Grey Leo

Skrivet den i Outfits
Tröja-Second Female//Jeans-Lager 157//Skor-Blundstone//Jacka-Barbour
 

Jag börjar veckan bra med outfitbilder med kameran. Idag hade jag så mycket tid på morgonen så jag tänkte att det var bästa att passa på och ta lite bider. Och det gjorde jag rätt i för nu är det redan mörkt ute och då blir bilderna inte lika bra. Så en klapp på axeln till mig själv, haha.
 
 

Postat av: Anonym

Kan du inte göra inlägg om dina solglasögon oxh skriva vart dem är ifrån?

2013-11-04 @ 21:12:24
Postat av: Anonym

Pris**

2013-11-04 @ 21:12:34
Postat av: Anonym

Vilken system kamera använder du dig utav?och isåfall skulle Lite fototips vara jättebra! :)

Svar: Svar kommer i morgon :)
Molly

2013-11-04 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0