Tuesdays

Skrivet den i Outfits
Jacka-Twin Set// Sjal-Lo ika//Blus-Second by Female//Jeans-Zara//Skor-Prime//Klocka-MK
 

Att det inte är ett enda prov kvar för våran del är riktigt skönt. Sista vi hade var idag, i alla fall vad vi vet. Underbart! Skoldagen för övrigt har varit bra, vi har haft det lugnt. Efter skolan gick jag och mamma till skräddaren för att han skulle fixa min klänning/byxdress ni vet. Så nu hoppas jag att den blir perfekt tills vi ska på bröllopet till Stefan och Carro. Nu ska jag ta mig upp till tredje våningen och gymmet. Blev det istället för tennis med tanke på vädret. Jag ska sen göra ännu ett moppe test tänkte jag. Wish me goodluck! x
 
 
 

Postat av: Daddy Cool

Riktigt snygg outfit! Du har grym känsla!

2013-05-22 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0