Städa har tydligen blivit min grej

Skrivet den i Vardag

Varje fredagsmorgon brukar det var lätt att hoppa upp och leendet brukar vara på topp men idag var inte allt så lätt. Men jag kämpade mig upp och dagen gick ändå ganska bra. Slutade skolan vid halv tre och åkte sen ut för att jobba. Jag har nämligen fått ett till jobb via min farfar. Bredvid honom har Svevia sitt kontor och de behövde hjälp med städning så det kommer jag hjälpa till med där. Så idag städade jag och farfar en och en halv timme där ute och sen bar det av mot stan och då jobbade jag hos mamma i en och en halv timme där med. Skönt att pengarna börjar rulla in även om det går lite trögt. Ikväll avnjöt jag middag med mina föräldrar på altanen. Det blev mäster grillat kött! Underbart att man kan börja sitta ute nu.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering med bilder. Ska börja ta mer bilder!

Kolla vad jag hitta hos farfar, skolkortet från 7:an :)



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0