Present bomb

Skrivet den i Family and friends
Nu kommer det bilder på i stort sätt allt jag fick när jag fyllde år som ni verkade intresserade av att se. Jag säger ännu en gång att jag är jätte tacksam för allt jag fått och jag är så glad över att ha så underbara människor runt mig.
 
Sen måste jag bara berätta om min farbrors underbara humor. Jag hade önskat mig en vit Gant klocka av honom och hans familj och när jag öppna paketet och ser boxen blir jag såhär "ååååå, jaa jag fick klockan" Men sen när jag väl tar av locket ligger den här klockan där i och jag börjar gapflabba. Då var det tydligen så att den klockan jag önskade mig inte fanns hemma så de fick beställa den men bara för att han ville att jag skulle bli lurad så la han i denna istället. Humor på låg nivå som ändå blir rolig! Jag visar er den "Riktiga" klockan när jag får den :)
 
 
Utöver detta har jag också fått två par Toms, alltså glitter skor men båda paren var i för liten storlek så de måste jag beställa från nätet men även de visar jag när jag får hem dem. Och på tredje bilden ser ni massa kuvert och presentkort och det är ju helt enkelt lite kort, pengar och presentkort som ni ser :)
 
Kärlek till alla er som gav mig alla dessa saker! x
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0