Byebye 14 and Hello 15

Skrivet den i Allmänt
Jag går nu och lägger mig för sista gången som 14-åring. Känns lite konstigt fast ändå helt normalt, haha! Lite svårt att förklara men jag tror alla ser fram emot sina födelsedagar och just dagen innan och framförallt kvällen innan är lite pirrig. I vilket fall tror jag att min dag i morgon kommer bli superbra. Det kommer vara en bra dag i skolan och på eftermiddagen/kvällen kommer det massa folk vilket alltid är roligt. Så uppdateringen kanske blir sådär för jag ska njuta av min 15-årsdag. Men jag vill önska alla en fin dag i morgon! x
Bilden är tagen för ungefär ett år sedan och då var det shorts väder. Det är därför jag nu önskar mig att det blir det snart nu med :)

Postat av: Lisa

Grattis!! Kan inte du lägga upp en bild på vad du fått? kram

2013-05-17 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0