Bohemisk

Skrivet den i Outfits

Då var det måndag igen och vad alla ungdomar över hela stan tänker är att det endast är några få veckor kvar till sommarlov, jag är en av dom! Det går inte beskriva hur efterlängtat det här sommarlovet är. Men man får inte glömma av att det fortfarande är hårt jobb som gäller för att man ska få dom betyg man vill ha. Och för min del rullar det väl på bra, idag var det inte mycket jobbigt arbete förrutom att jag blev supertrött dom sista lektionerna och då är allt jobbigt, haha! Men annars har det varit en helt okej måndag faktiskt. Lite spanska härförståelse och en liten fysikinlämmning ska la aldrig vara några problem. Hoppas eran dag har varit bra den med :)

Min outfit för dagen blev influerad av den bohemiska stilen, där av rubriken. Skön och avslappnad outfit som passade perfekt idag när det var lite varmare.

Stickad tröja-Zara//Virkat linne-Gina//Lång svart kjol-Gina//klocka-MK//armband-E&A och Bronzallure



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0