Världen är liten

Skrivet den i Mollys tips

Igår när vi var ute och åt träffade vi på en kvinna som äger en skönhetsklinik och jobbar bland annat med laser. När hon började berätta om hur hennes jobb funkade så blev både jag, pappa och pappas anställda Johan ganska fascinerade. Vi hade alla lite små problem med våran hud som vi ville fixa och tur som vi har så hade hon tid idag. Så hon har lasrat och bränt porer på mig vilket jag tror kommer göra stor skillnad. Nu ska jag äta vissa piller i några månader och sen kan det vara så att acnen ger sig! Ibland är det tur att man stöter på sånna här människor!




Postat av: Wilma Danielsson

Gjorde det ont?

2013-03-01 @ 16:32:39
URL: http://nattstad.se/wilmadanielsson
Postat av: Clara Grote

Vad är det för klinik? Hur mkt kostade det?

2013-03-02 @ 00:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0