Svar

Skrivet den i Allmänt
Jag har fått två frågor som jag tänkte svara på. Och jag vill också passa på att säga att jag älskar kommentarer så har ni önskemål eller har någon åsikt eller någon fråga skriv gärna det iså fall. Skriv på bara! 
 
Sandra

Hej, undrar om den laserbehandlingen du har gjort, har det fungerat? Hur mycket kostar dom där tabletterna du skulle ta efteråt? Kram

Svar: Hej, ja den har verkligen fungreat. Min acne är ganska svår att behandla men med den här lasern märker jag faktiskt skilland. Jag ska nog upp igen nästa vecka för man måste göra återbesök men jag tror verkligen att det här är ett bra sätt för mig. Tabletterna fick jag av henne som jag var och gjorde behandlingen hos så jag vet faktiskt inte vad de kostar. Men jag vet att det är Zink tabletter så det finns säkert att köpa på något apotek eller nåt. Kram

 

 

 

Anonym

Skit snygg jacka! 
Vad kostar den?

Tack så mycket, det är faktiskt en jacka+en väst över. Så jag vet inte riktigt vad de kostar tillsammans. Men de är båda två från A&F så kolla in deras hemsida.

 

 


Postat av: hanna

är inte västen från hollister? hiihi hoppas ni har det bra i skidbackrna:D

2013-04-01 @ 23:55:16
URL: http://hannaschonbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0