söndagen går för fort

Skrivet den i Sport
Det är känslan man får varje söndag. Idag började det med att jag var tvungen att gå till kyrkan och hjälpa till som konfirmand. det gick bra men det blir väldigt långsamt att sitta där i en och en halv timme. När det var slut var det däremot dags att ladda för fotbollsmatch. Vi vann med 3-2 mot Taberg och jag fick träffa en tenniskompis jag inte sett på hur länge som helst så det var jättekul att träffa henne igen. När jag kom hem sen blev det mat med hela familjen. Nu ska jag egentligen plugga men är så himla trött så jag tror inte att det kommer gå att få in så mycket i min skalle just nu. Så det får jag skjuta upp tills i morgon :) God natt på er!
 

Postat av: fanny thai

nu är min smink-video uppe på bloggen, gå gärna in och kolla och kommentera vad du tycker! kram molly :)

2013-03-17 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0