Gör min grej, kör järnet!

Skrivet den i Sport
Idag var det en idrottsdag kan man lugnt säga. Jag började med morgonträning med tennisen. Och jag blev positivt överraskad att det gick såpass bra med tanke på träningen i torsdags. Så det känns skönt att mitt spel som är bra kom fram igen. Sen kom det några timmar som jag inte riktigt kände för, kyrkan. Det var gudstjänst och man måste gå någon gång under påsk så jag gjorde det idag. Jag var trött och tyckte bara att det gick långsamt. Men efter ungefär 2 timmar var det klart och då var det taggning för match! Vi skulle möta Kronäng i Dm så det var vinna eller försvinna. Och vi spela en skitbra match och vann med 4-0. Jag är jättenöjd över mitt och mina lagkompisars spel. Idag satt verkligen allt. Ser bra ut inför resten av vår säsongen. 
 
två bilder från i somras då jag var i Båstad och Gothia cup. Något jag sent kommer glömma.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0