Tillbaka i stan

Skrivet den i Family and friends
Efter har varit borta nu några dagar känns det skönt att vara hemma igen och för er som missat så har jag varit på Konfaläger nu sen i söndags. Vi var på ett ställe utanför Skara som heter Flämslätt. Vi var mer än 40 konfirmander som tog bussen till Flämslätt i söndags eftermiddag. Lägret var faktiskt riktigt roligt. Vi hade bra väder vilket gjorde väldigt mycket. Vi körde massa olika lekar, bada, hängde på den lilla stranden som fanns där och busat lite med såklart. Lektioner och sånt hade vi på dagen och dom var inte alls så långtråkiga som jag trodde och sen hade vi faktiskt väldigt mycket fritid så det blev liksom aldrig långsamt. Men något utav det bästa var maten! Jag har nog aldrig ätit så god husmanskost som gjorts till så många människor. Allt föll mig sjukt bra i smaken och det kändes som att vi bara åt hela tiden, haha! Så nu när man är tillbaka från lägret saknar man det faktiskt men sömn var inget populärt där så man känner sig ganska sliten. Så jag ska nog försöka sova ut lite mer nu de här dagarna för att orka med allt. Igår kom vi hem på eftermiddagen och jag somna direkt men sen var vi ett helt gäng som träffades på skottek på kvällen så då var vi där ganska länge med. Så för att sammanfatta allt vill jag bara säga att min början på konfirmationen har varit riktigt bra och det som ligger framför nu är att vi kommer träffas nästan varje dag mellan 9-13 fram till den 29:onde. 
 
Jag tog inte mycket bilder nu när vi var borta men här är i alla fall lite gott och blandat från lägret.
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0