Skolavslutningsdagen när den är som bäst!

Skrivet den i Family and friends
Min dag i går var en av de roligaste dagarna i mitt liv. Att ha åttan bakom sig och ett långt sommarlov framför sig är ganska så nice måste jag säga. Jag började dagen i skolan där vi var i aulan och lyssnade på kören. Sen fick vi betygen och sa hejdå till våra klassföreståndare för då började lovet! Jag blev upp plockad av Helen så hade vi en heldag i Göteborg tillsammans. Helen jobbar hos min mamma och har känt mig sen blöjtiden. Hon är som en liten extra mamma och jag trivs verkligen i hennes sällskap. Så vi hade en jättemysig dag i Götet tillsammans och när jag sen kom hem var det dags för fest. Det kom mycket folk och kvällen var riktigt lyckad. Så just nu är jag så himla glad att det här bara var början. Vem vet vad som kommer hända mer i sommar? Det här kommer bli en så jäklans bra sommar! x
 
Bjuder på bilder från hela dagen.

Postat av: anonym

Grymm fest igår! Blir det någon mer i sommar?

2013-06-06 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0