Möhippa

Skrivet den i Family and friends
Igår efter att i stort sätt alla gäster hade gått skulle jag och mamma på Carros möhippa. Dom kom och "kidnappa" henne hemma hos oss runt lunch och skulle ha med henne på olika grejer under dagen och vi bestämde att vi skulle komma och joina när de åt. Så jag fick köra mamma på moppen ner till kallbadhuset där dom va. Jag måste bara säga att det kändes riktigt konstigt att köra med mamma där bak, haha! Måste sett ganska kul ut också... I alla fall så satt vi där nere och Carro var finfixad och vi alla ställde massa frågor och hade det riktigt trevligt. När de sen skulle gå vidare till bryggan körde jag först runt med Carro på moppen för att lura henne lite sen släppte jag av henne vid bryggan och åkte hem. Jag tror att Carro njöt av sin dag och vi hade ju riktigt skoj bara den lilla stunden jag va med. Hon förtjänade det verkligen!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0