Memories

Skrivet den i Throwback of the week
 
De här bilderna är ifårn mina skolaslutningar i 6:an och 7:an. När man ser de här bilderna tycker man att man ser så liten ut. Jag kommer ihåg att när man sluta 6:an kände man sig jättestor men i självaverket är man ju ganska liten då. Sen när jag sluta 7:an blev inte skolavslutningsdagen riktigt som vi tänkt oss. Inget blev som vi ville och det blev inte alls så lyckat. Sen var man ju glad bara för att sluta skolan så det gjorde inte så mycket att det inte blev så lyckat, haha! Men en sak som jag kan konstatera är ju att det blir bättre för varje år som går. Denna skolavslutningen var verkligen toppen! Det kommer bli svårt att slå en sån kväll nästa år men jag tror att vi kirrar det ganska så bra :) 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0