Konfirmationen 2013

Skrivet den i Family and friends
Hela denna helgen har det varit Konfirmation för min del. Det började i igår morses i kyrkan klockan 11. Vi var första gruppen ut och kyrkan var helt fullsatt. Vi gjorde det så bra och jag tror alla föräldrar var riktigt stolt. Det var nog få tabbar men det löste dom som gjorde dom så jäkla proffsigt så det blev bara roligt av det. Det var sen massa foton som togs och man gick runt för att krama alla. Vi åkte sen hem hit och var mellan 35-40 pers här. Det var Patrik som stog för maten och det var dukat med långbord för en del men sen blev det att vi fick sätta oss lite överallt för att alla skulle få plats. Jag fick mycket fina presenter och jag är så glad över att alla dessa människor kom för min skull. Jag är rik på kärlek och det är jag väldigt tacksam över. Dagen blev lång och dom sista gick nog härifrån runt 10 på kvällen. Så det ska vara. 
 
P.S Alla ni som var här i går som läser detta, ni är guldvärda allihopa!
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Hej,älskar din blogg! Din konfagrupp har ni varit på läger?:)

2013-07-02 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0