Glad Midsommar!

Skrivet den i Family and friends
En dag försent vill jag hälsa er alla en glad midsommar. Jag hoppas ni hade en bra dag igår var ni än var och att ni njöt av jordgubbstårta (inte sill, det är inte så rockigt) haha! Min dag var riktigt bra, vi hade en blandad dag framför oss med mycket roligt. Vi började med att packa husbilen och åkte ner till prångens camping. Där ställde vi husbilen precis vid volleyboll planen och satte upp grillen och ett buffebord med massa mat. Sill till de gamla och hemmagjorda hamburgare till oss yngre, dom satt som en smäck kan jag säga. Sen blev det volleyboll match och beach häng. Vi gjorde oss sen i ordning och åkte ut till Boga stugan för den årliga dansen kring midsommarstången. Det var riktigt mycket folk och en riktigt lyckad tillställning där ute, som det brukar vara. Sen bjöd farfar oss alla på tårta. Den smakade som en jordgubbstårta gör, underbart! När vi sen kom hem skulle jag egentligen hängt med ner till kusinerna och ätit som resten av familjen men det blev för tajt med tiden så jag brassa på hamburgare igen med andree, egzon och dino så käka vi det innan resten av folket kom. Det var sen fest i hela huset, vi skulle varit ute egentligen men det regna ju som sagt så det var ju inte att tänka på. Men allt sköttes väldigt bra, det var inte stökigt och inget gick sönder. Pappa kom sen med och hade koll på läget så det var en riktigt rolig kväll. Vi var sen ute på stan och gick runt lite över allt. Perfekt med lite kvällspromenad genom hela stan. Så min midsommar var riktigt bra! nu blev det en lång text men ni ska få se mycket bilder med, haha!
 
Lunchen på prången
 
Dansen ute i Boga stugan. Ni ser mig i min gröna klänning :)
 
Jag och Fannie tillsammans med Felicia, sen med Svea och Emma, till sist med lilla Olivia.
 
Sister love
TÅRTA!
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Kul att du hade en så bra midsommar! Brukar du dricka något när du är med dina kompisar?

2013-06-25 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0