Fullt upp dagen lång

Skrivet den i Vardag

Min dag började nio i morses med konfa som vanligt! Efter det åkte jag till salongen för att jobba några timmar, gick runt där till 4 och åkte sen och hämta Vilma då vi skulle hem till en i kyrkans församling för att ställa lite frågor. Vi hade det väldigt trevligt och var där nästan 2 timmar. Jag åkte sen och köpte present till min kära vän Andree som fyller år i morgon, han fick en chokladask för att han är så himla gullig :) jag åkte sen direkt till Vilma för lite grillkväll med henne, Kim och Lovisa. Vi var där en stund och sen åkte jag hem och då satt mamma hos grannarna så då var vi där en stund tillsammans. Och nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova, god natt!


Postat av: Hannah

Dina tänder ser jätte fina ut nu! Kan du inte blogga om din "resa" med dina tänder? :)

2013-06-19 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0